Veelgestelde vragen
Heb je een vraag of een klacht? Dan horen we het graag.
Caat &Co doet alles aan voor een optimale levering van onze mooie stationery en lifestyle artikelen. We willen echt dat je blij bent met je aankoop. Mocht dat niet het geval zijn, dan zijn wij er voor jou.
We vragen je om klachten over de bestellingen die je hebt ontvangen binnen 3 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons te melden. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@caatenco.nl. We doen onze uiterste best binnen 1 werkdag antwoord te geven. Uiterlijk zal dit 3 werkdagen zijn.
Levertijden & verzending
Hoe werkt de verzending?
Voor het verzenden van jouw bestelling maakt Caat &Co gebruik van de diensten van PostNL. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen die ontstaan in hun proces.
De meeste bestellingen die bij Caat &Co worden geplaatst passen door de brievenbus. Houd er rekening mee dat PostNL op zondag én maandag geen briefpost en dus ook geen brievenbuspakjes bezorgd.
Heb je een bestelling snel nodig, neem dan áltijd contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken.
Wat zijn de verzendkosten?
Op basis van het gewicht van je bestelling, het land waar je bestelling naartoe moet en je keuze voor een levering in één keer of in deelleveringen, berekenen wij de verzendkosten van je bestelling. Dit wordt automatisch berekend en weergegeven in het bestelproces. Zo weet je precies waar je aan toe bent voordat je je bestelling afrondt. Alle (deel)zendingen boven de 50 euro worden gratis verzonden in Nederland. Voor onze bestellingen werken wij samen met PostNL. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, en je hebt gekozen voor verzending met track & trace ontvang je automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra deze ons verlaat.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die voor 12.00 uur zijn besteld dezelfde dag mee te geven aan onze post service.
De meeste bestellingen die bij Caat &Co worden geplaatst passen door de brievenbus. Houd er rekening mee dat PostNL op zondag én maandag geen briefpost en dus ook geen brievenbuspakjes bezorgd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst en je hebt gekozen voor verzending met track & trace, ontvang je automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra deze ons verlaat.
Ik heb een artikel heel snel nodig, is dat mogelijk?
Heb je een bestelling snel nodig, neem dan áltijd contact met ons op om de mogelijkheden te bekijken. Dit kan door een email naar info@caatenco.nl te sturen.
Kan ik mijn artikel als cadeautje naar iemand verzenden?
Mocht je de levering op een ander adres willen ontvangen dan het factuuradres, dan is dat natuurlijk mogelijk. In het bestelproces krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te voeren. We kunnen je bestelling ook inpakken als cadeautje en een handgeschreven kaartje erbij doen. In het opmerkingenveld kun je aangeven of je het ingepakt wil hebben en wat je op het kaartje wil. Let op! Als er geen kaartje bij het cadeau zit, zul je deze er los bij moeten bestellen. Is de ontvanger niet aanwezig op het moment van bezorging, dan probeert de bezorger het pakket bij een van de buren af te leveren. Het is ook mogelijk dat je je pakket kunt ophalen bij een afhaalpunt van de bezorger.
Hoe kies ik een PostNL afhaalpunt?
Na het plaatsen van de bestelling krijg je een e-mail met een link waarmee je het gewenste afhaalpunt kunt selecteren.
Let op! Deze mail kan in je Spam box terecht komen.
Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Als je de bestelling graag in het buitenland geleverd wil
hebben, kun je contact opnemen met ons via de e-mail info@caatenco.n, samen kunnen we kijken naar
de mogelijkheden.
Kan ik ook afhalen?
Je kunt je bestelling bij ons afhalen op maandag t/m vrijdag tussen 15:00 en 16:30 uur aan de Franklinstraat 11 te Tiel. Bestellingen geplaatst voor 12 uur kun je dezelfde dag nog afhalen. Bestellingen die zijn geplaatst na 12 uur staan de volgende werkdag voor je klaar.
Betaling
Wanneer betaal ik?
Bestellingen bij Caat &Co kunnen tijdens het bestelproces direct betaald worden met iDeal.
Op welke manieren kan ik betalen?
Bestellingen bij Caat & Co kunnen tijdens het bestelproces direct betaald worden met iDeal, Bankoverschrijving. Tijdens het
afrekenen kun je aangeven welke betaalmethode je voorkeur heeft.
Retourneren, ruilen & klachten
Waar kan ik problemen met de verzending melden?
Mochten er onverhoopt toch problemen ontstaan met je bestelling, zoals schade of onvolledige leveringen, dan vragen we je om binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar info@caatenco.nl. Dan gaan wij direct voor je aan de slag om het probleem op te lossen.
Kan ik mijn artikelen ook retourneren?
We hopen natuurlijk altijd dat je blij bent met je aankoop. We doen er alles aan de mooiste en beste producten naar je op te sturen. Wanneer je aankoop niet aan de verwachting voldoet kan je deze binnen 14 dagen terugsturen. Deze termijn gaat in op de dag waarop je jouw bestelling ontvangt. Je stuurt een e-mail naar info@caatenco.nl als je de artikelen terug wil sturen. Als je dat gedaan hebt, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons te retourneren.
Dit zogenoemde herroepingsrecht is niet van toepassing als je bij ons op maat gemaakte artikelen koopt.
Het adres dat je gebruikt voor retourzendingen is: Caat &Co, Franklinstraat 11, 4004 JK Tiel, Nederland
We kunnen alleen artikelen retour accepteren die ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd. Je krijgt het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd voor alle correct geretourneerde artikelen. De kosten voor het verzenden van de retourzendingen zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Wij adviseren om de verzendbon met track & trace code goed te bewaren.
Zodra wij de artikelen binnen de gestelde termijn retour hebben ontvangen, controleren wij deze. Als de retourzending aan de gestelde voorwaarden voldoet, wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 5 werkdagen teruggestort op je bankrekening. Voor deze betaling worden geen kosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn artikelen ruilen?
Wil je liever een ander artikel bestellen? Dit is uiteraard mogelijk. In dat geval gelden dezelfde voorwaarden als voor de hierboven beschreven retouren. Neem via e-mail info@caatenco.nl contact met ons op en dan kunnen we dit in overleg in orde maken.
Ik heb een klacht, wat nu?
Vervelend om te horen, maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We verzoeken je om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door binnen 3 dagen na ontvangst van de bestelling te mailen naar info@caatenco.nl
We gaan zo snel mogelijk aan de slag met jouw klacht en streven er naar een antwoord te geven binnen 1 werkdag.
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen:
Dan is de bevestiging hoogst waarschijnlijk in je Spam
box terecht gekomen. Als de bevestiging ook daar niet in staat, neem dan
contact met ons op via info@caatenco.nl
Caat op maat
Ik wil graag een gepersonaliseerd cadeau laten maken?
Kijk op de pagina Cadeautje op maat. Heb je meer informatie nodig? Neem dan contact met ons op via info@caatenco.nl, wij gaan dan samen met jou kijken naar wat mogelijk is. Van 5 cadeautjes tot 500, wij kunnen het allemaal.
Inklapbare content
Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
Je kunt altijd contact met ons opnemen via de contactpagina, via de chat functie op de site of via info@caatenco.nl. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag antwoord te geven op jouw vragen.